PIN,JO - It's all about Payments 

Tehosta maksamistasi - Ota maksuliikepäällikkö töihin!

Onko maksujen vastaanottaminen tärkeä osa liiketoimintaa muttei kuitenkaan niin tärkeää, että organisaatiolla olis tarve/varaa investoida kokopäiväiseen ammattilaiseen vaan maksamisen asiat ja niiden kehittäminen hoidetaan yleensä oman työn ohella ?


Digitaalisen maksamisen ratkaisujen merkitys liiketoiminnan osana on tullut entistä tärkeämmäksi.  Samalla maksamisen maailma on muuttunut monimutkaisemmaksi ja mahdollisuuksien kirjo on kasvanut. Maksuliikepäällikköpalvelumme avulla turvaatte yrityksenne asiantuntemuksen ja kilpailukyvyn myös maksamisessa.

 

Palvelun avulla varmistatte, että

  1. yrityksen käyttämät maksujärjestelmät ja -palvelut  tukevat liiketoimintaa
  2. niiiden kustannukset ovat optimoituja 
  3. toiminnassa on huomioitu riskit ja kaikki tapahtuu voimassa olevien määräysten mukaisesti. (Compliance)

Maksuliikepäällikkö palvelu on yritykselle helppo keino saada käyttöön maksamisen asiantuntemusta. 


  • Yrityksen maksuliikenne ja siihen liittyvät prosessit
  • Kuluttaja maksujen vastaanotto (käteinen, korttimaksut ja muut maksutavat)
  • Käytössä olevat maksupalvelut ja niiden sopimushallinta
  • Compliance eli määräysten mukaisuudesta huolehtiminen ( PCI, EMV, PSD2)

 Palvelu  paketoidaan  tehtävien, sisällön ja laajuuden mukaan  kustannustehokkaaksi ratkaisuksi eri kokoisille yritykselle.

Etenemismallli kohti huippua  

Toimintamallimme perustuu  kokemukseen eri yritysten kipupisteistä. Jotta maksujen vastaanotto sujuu kitkattomasti, ei pelkkä oikean maksupalvelun kumppanin valinta riitä vaan sen lisäksi on hyvä päivittää yrityksen omat prosessit kuntoon ja luoda vuosikello PCI- , EMV ja PSD2 vaatimusten noudattamisen edellyttämien tehtävien ja muiden toistuvien tehtävien suorittamiseen.  

Kolmivaiheinen toimintamallimme koostuu:

1.Lähtötila analyysi

  • Onko maksuvälinevalikoima oikea yrityksellenne ja sen asiakkaille?
  • Onko ulkoiset palvelusopimukset ajantasalla niin sisällön kuin kustannusten suhteen?
  • Ovatko sisäiset prosessit ja vastuut kunnossa?
  • Ovatko  Compliance / (luotto)riskiasiat kunnossa ?



  • 2. Tavoitetila ja toimenpiteet

  • Palvelusopimuksien päivittäminen ja mahdollinen kilpailuttaminen
  • Prosessien läpikäynti, kuvaaminen ja mahdollinen kehittäminen
  • Compliance/ Riskinhallinta  menetelmien tarkistus ja mahdollinen päivittäminen ajantasalle.

  • 3. Vuosikello kuntoon

  • Laaditaan maksamiseen liittyville toistuville tehtäville vuosikello
  •  Jäsennetään ja konkretisoidaan maksamiseen liittyvät vuoden tehtävät ja tapahtumat.  
  • Linkitetään ne osaksi yrityksen kokonaissuunnitelmia.



  • Palvelu paketoidaan tehtävien, sisällön ja laajuuden mukaan  kustannustehokkaaksi paketiksi juuri Teidän tarpeisiin. 
    Kaikki tämä kiinteällä kuukausimaksulla.